Friday, 24 May 2013

GA mudah by Anis. (x perlu buat entry,just komen) ^_^


Assalamualaikum.

Petang ni anis nak anjurkan GA mudah je syarat2nya.

  1. Wajib follow blog Anis
  2. Wajib klik link di bawah: Sini,sini,sini [sampai habis loading]
  3. Wajib follow twitter Anis [sini]
  4. Komen kat entry ni : Saya[nama korang]nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-99[n.kegemaran]
  5. Contoh : Saya Anis Najiha nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-99
Pemenang dipilih melalui n.bertuah. Mudah kan? Tak perlu pun buat entry!
Hadiah: Bookmark 3x pemenang bertuah

# target peserta 30 orang. ^_^ ..... ^,^

TAMAT!


Syukur Dapat Menaip Dengan Baik. Alhamdulilah ^_^

20 komen budak HOT!:

zeera rahman zeera rahman said...

Saya Fatin Zahirah nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-8

nur wanda Shuhada nur wanda Shuhada said...

Saya NurShuhada nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-8

YaNg AyEsHa YaNg AyEsHa said...

Saya Nursyazwani nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-6

puteri elaika puteri elaika said...

saya puteri elaika nak menang GA ni sebab syarat syarat nya mudah - 28

Munauwaratul Lailinnur Munauwaratul Lailinnur said...

Saya Munauwaratul Lailinnur nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah - 54

Dianaa Dianaa said...

Saya Fatin Diana nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-99

wana wazm wana wazm said...

saya wana wazm nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya sangat mudah- 3

SyasyaHusnina SyasyaHusnina said...

saya Syasya Husnina nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya sangat mudah- 24

Mas Diey Mas Diey said...
This comment has been removed by the author.
Mas Diey Mas Diey said...

Saya Nor Mastura Binti Daud nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-94

Nor Quraishia Ismail Nor Quraishia Ismail said...

Saya Nor Quraishia nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-10

Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail said...

saya nurmujahidah nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah- 5

Nurmujahidah Ismail Nurmujahidah Ismail said...

saya nurmujahidah nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah- 5

Anis Najiha Anis Najiha said...

@nur wanda, n. kegemaran awak tak leyh sama dengan zeera. tukar ye.

Sherlyanna angiela Martin Sherlyanna angiela Martin said...

Saya Sherlyanna angiela nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah- 12

saya tidak guna lagi twitter

taShira Sha taShira Sha said...

Saya Tashira Amran nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-77

Eyma su Eyma su said...

Saya Eymasu nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-100

Nurul Atikah Nurul Atikah said...

Saya Nurul Nasuha Atikah nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-11

Syuhada Salleh Syuhada Salleh said...

Saya syuhada salleh nak menang GA ni sebab syarat-syaratnya mudah-9

Anis Najiha Anis Najiha said...

@nur wanda: saya tukarkan n. awak jadi n.7

 
Fully Design By Anis Najiha | All Copyright 2013 © Anis Najiha